Wednesday 21 May 2014

Last day lepak dengan cikgu before gerak ke matrik

Hari ini penuh dengan dramatik. Macam-macam jadi.. :) be strong to face all the problem.. Kadang-kadang manusia ni ketara betul perbezaan antara sesama mereka. Ada yang diberi keistimewaan dan kasih sayang lebih dari yang lain, tetapi dia mengambilnya dan mensia2 kan nya. Bukan ke rugi? kasih sayang dan perhatian itu kan rezeki? kenapa nak sia2 or tolak rezeki? Ada jugak yang sentiasa memanfaatkan kebaikkan org lain. Kenapa perlu memanfaatkannye untuk kepentingan diri? Ada jugak yang menyimpan perangai sebenarnya dan hanya terserlah apabila timbulnya masalah nya memaksa dirinya untuk melepaskan pekung di dada.. Macam-macam kan manusia.. Aku harap aku xkan tergolong dalam golongan manusia yang sentiasa menanam sikap yg negatif dalam diri...Amin.. BTW hari ni last aku lepak dengan cikgu ina and cikgu reini.. aku hope hbis matrik nanti aku dapat smbong degree cpt2 dan kerja.. Boleh la spend time dgn cikgu2  kesayangan aku tu sambil kerja while spend time too with my family .. ^_^ 

No comments:

Post a Comment