Wednesday 14 May 2014

Shopping with my mum

Baru sampai rumah. Penat bershopping sikit2 barang untuk ke matrik. Maklom aku perempuan yg xsuke pakai baju kurung so,beli baju kurung aim pergi shopping hari ini. Hari ni beli barang-2 ni pun dah habis 3ratus lebih. fuhh tq mak sebab belanjakan duit mak untuk beli brg2 akak..
these was what my thing of shopping just now with my mum at klang :

Iron and electric kettel
mak kata susah kalau share iron nanti,so mak aku belikan .. beli kettle sebab mak aku tahu aku xboleh tanpa air masak. so boleh la masak air sendiri nanti. 

Ni beg yg aku akan guna dekat sane. Aku tak reti nak pakai beg tangan mcm ladies2 tu. Aku pakai mcm ni. even nampak mcm budak sek lg.

Mak aku suruh beli cadar and lapik bantal sebab nanti bawak bantal sendri. Mak aku kate takot bantal die xok,banyak jiran aku cite sal bantal die yg xsedap untuk tido tu. hehehe

stationary aku beli ini je dulu. Highlighter,pensel or whatever more aku beli dekat2 nak pergi nnti. Ni sebab murah tadi. sebab tu beli.. hehehe


                                                

   dekat sana tak boleh pakai sandel. Kena pakai kasut aje. So  aku beli 'shoe' ni..hahhha


Ni baju2 yg aku beli tadi. Boleh la 3psang 100.. nak pakai banyak.. so,amek jela.. dah tak kesah cantek ke tak coraknye.sebab guna nak beljar je. bukan nye nak mengorat. hahahaha






duit beli tudung pun dah bank in..lg 2 ari smpai lah tudung aku tu. 

btw hari ini mak aku belikan printer baru untuk dekat sana . happy ! ^_^


#happy #love my mum very much #happy mother day *hari ibu adalah hari2 ada sepanjang hidup ku. bukan setahun sekali*

No comments:

Post a Comment